Long time, no see!

Fullt upp misann hela tiden!
Har varken kopplat in tv'n eller skaffat internet till our new crib.
Bra jobbat kan vi säga!

Sen senast har jag med jobbat, som vanligt.
FLYTTSTÄDAT! :O
Lämnat över nyckeln!

Och fått in alla saker till nya lägenheten!
Mycket med hjälp av min familj måste tilläggas :*

Idag blev det en repa till Rusta & Ikea för att bränna pengar!
Göttans, skönt dock att jag lämnade tillbaka en massa så jag fick lite pengar åter att slösa bort.

Framåt kvällen idag hamnade vi hos Höögs föräldrar.
Där bjöds det på grillat och tårta i paradiset.



Marie fick en jättefin tårta eftersom hon fyller år (ja, nu blir det ju idag iofs) :)


Ne, tröttare än tröttast.
Har en massa att göra imorgon, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0