B-day's now over...

21 år nu, men inte en sekund klokare ;)
Oj, nu när jag skrev det såg jag hur vuxet det ser ut.
Ja, jag tyckte nästan det.
Men inte sjutton känner jag mig ett dugg mer vuxen än för några år sen...


Kvickade mig hem från jobbet, lyckade tajma in så bra att jag jobbade sent.
Usch, gick bra i alla fall!
Hann hem och svida om innan folk dök upp :)


Syster hade gjort en underbart god tårta :*




Jag, syster & Kalle...


Paketöppning, haha xD
Fick massa fint! Tack alla!

Gifts:
Dammsugare
Mascara
Consealer
Röd hårinpackning
Vanlig inpackning
4 st tallrikar
4 st assietter (för att komplettera julklapp)
Tofflor
Armband
Ljus
Bricka
Små röda fina ugnssäkra formar
Halsband
Glasburkar
+ massa godis xD haha :D

Tack så jättemycket alla fina :*






Blev verkligen jätteglad av Lisas fina kort!:*

Juuust det! Ser fram emot morgondagen, Hindersmässa med Lisa!!:D
Måste hitta en kjol inför fredagens begravning med...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott fina :*

2011-01-27 @ 12:20:15
URL: http://diaryofalways.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja måste bara fråga.. Vart får man tag på röd hårinpackning? Är på jakt efter de ju.. :)

2011-01-30 @ 12:29:25
Postat av: Moa

Sv: Finns på nästan alla frisörsalonger, har köpt på Bellebox i Marieberg. Den heter något med Revlon professional :)

2011-01-30 @ 12:52:42
URL: http://sinisterdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0