Wonderful family :*


Dagens jag ^^
Orkade inte göra mycket med håret idag heller. Blev lite sent inatt, babe gick ju ut och drack öl.
Och för en gångs skull kunde jag inte somna, inte förens vid 3 !:O
Blev ju en tidig morgn eftersom vi hade en del att göra idag, så vid 7.30 ringde klockan ^^


Åkte och hälsade på (nu mer bara) farmor



Hur underbara? Farmors syster hade lämnat dem till mig, så snällt! :)

Framåt eftermiddagen åkte vi in mot stan igen, for förbi Richard och spanade in hans lägenhet.
Valet och kvalet mellan den och den från igår... Tricky.

Totaldäckade på soffan när vi väl kom hem, babe hade ju ändå åkt till garaget...
Efter någon timme ringer pappa och ber mig komma ner.
Surprise surprise!


Wonderful!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0