Slighlty retarded

Börjar fan tro att jag är det, imorse när jag satt och åt frukost kl 5.30 då slår det mig att jag kanske borde kolla mitt pass.
Eftersom jag då ska åka till London nästa torsdag.
Och mycket riktigt gick det ut den 26 mars, fint...
Så blev att åka till jobbet en hel del tidigare, efteråt: skynda hem och byta om och fort ner till snuten för att göra ett nytt.
Får hoppas att det lyckas komma innan jag ska åka xD

När passet var kirrad skulle det letas begravningskläder på stan, hittade dock inget...
Istället blev det en klänning jag spanat på länge som nu var nersatt :)


På väg till bilen testade vi dessa, yum!

Gissa vad vi gjorde sen?..
S k r e v  p å  p a p p e r  f ö r  n y a  l ä g e n h e t e n ! ! !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad roligt för er med nya lägenheten! :) när flyttar ni in?

2011-04-21 @ 17:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0