Elmia Bildspecial ;)

Miss Candy Cane ;) haha
Detta är iaf mina underbara röda braxor jag köpte för nån vecka sen!:*


Hookade upp med lite folk, blev ett gäng bilar som rörde sig mot Elmia :D

På vägen ner hann vi gå in på McDonald's och köra en:
"Det är najs prajs på Bruger King!"
Var av alla 15pers reser sig upp och knatar iväg till BK ^^



Tyckte nog att jag hade matchat denna ganska bra va ;)


Babe skaffade nya kompisar som vanligt :)


Passade på att smygfota Pekka Wizz lite eftersom han hade smygfotat mig ;D haha


Jag, A & David åt finmiddag medans de andra åt nån "sunkig pizza" tydligen ^^


När vi anslöt till gänget igen var det full akrobatik i en rondell i Huskvarna xD


For tillbaka till Elmia och kikade på lite "börntävling"
Framåt kvällen hamnade vi som alla andra på A6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0