So far away...


När jag började skriva det här inlägget kikade jag på klockan och insåg att det är exakt på minuten 2 dygn sedan som jag satt på bussen på väg från Platanias mot Chania, flygplatsen och Sverige. Det känns som om det vore en hel evighet sen vi var där i värmen. Sen inser man att det var ju att det var bara några timmar sen.

Idag var det iaf direkt tillbaks till verkligheten, jobbat hela dagen. Fick min babe att pumpa cykeln imorse, men sen när jag slutade kunde man ju gett sig fan på att det inte var ens en liten gnutta luft kvar i bakdäcket. Hann halvvägs över motorvägen, sen var det bara att börja traska hemåt. En sån superstart på det vanliga livet ^^

:*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad härligt det ser ut!!

2010-09-08 @ 21:07:35
URL: http://cherrydollcrush.blogg.se/
Postat av: Moa

Det var helt underbart verkligen!:*

2010-09-09 @ 22:14:20
URL: http://sinisterdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0