Fix&Trix


Tänkte börja med att visa gårdagens fynd! 65:- som hittat!
Har kikat på de där skorna hur länge som helst, tror det kostade 300:- då. Sen sänktes de lite, men jag köpte de inte iaf. Det var nog lika tur det, för nu fick jag dem för 25:-   !


Lyckades lura med mig min kära ut till Ikea också, fick med oss 5st förvaringslådor, 2 ljus, 100 servetter ^^ och 2 skärbrädor. Vilket behövdes eftersom att någon använde våran förra som lock på en stekpanna, detta resulterade i en rund skärbräda xD



Denna lediga dag har jag bl.a. ägnat mig åt att organisera lite i våran walkincloset ;) Det behövdes vill jag lova, är väldigt nöjd nu! Ett problem som dock kvarstår är var sjutton jag ska göra av alla skor, ett problem som jag gärna har iofs. Får se om någon lösning dyker upp framöver ^^

Drog en sväng till Bra&Begagnat, det var så himla mycket folk idag. Det hade jag inte alls räknat med, och verkligen ingen kunde vara trevlig eller visa hänsyn, fy fan vad trött jag blir på sånt. Folk bara tar för sig, går dit dom vill, tränger sig och har sig. Hur svårt kan det vara att bara ge någon ett leende ?
Anyways, hittade en helt underbar fåtölj. Satt dock någon gubbe i den så kunde inte kolla så noga, så strundade i den för den kostade en del. Så fort jag hade lämnat parkeringen fick jag världens ångest, tänkte nästan vända! Var ju en precis sådan jag ville ha! Så jag ringde min babe och skickade dit honom på vägen hem, får se om den finns kvar när han kommer dit. Och om han ens godkänner den ^^ haha Time will tell.
Just det, fick i alla fall med mig 2 st ramar och en sjal med ankare på. 60:- för rubbet !

Nu blir det att kolla på That 70's show i väntan på fåtöljen, eller oj förlåt; Arash ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så fint! Vart hittar du allt? :)

2010-09-23 @ 10:39:00
URL: http://yaamieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0