.

Var för slö för att orka gå ut förut, trevligt att babe kom hem typ 1½ timme tidigare iaf :)
Efter lite vila åkte vi ut till mina päron, blev mat och fix med den där förbenade BMW'n. Som jag hoppas kommer bli såld inom en snaaaar framtid.

Anywho, planer för imorgon;
Sy om en tisha, har en känsla av att det kommer gå åt skogen. Och den känslan är inget jag uppskattar i förväg.

Efter det tror jag bestämt att det blir stan med Amanda, hoppas på att hitta ett par lack/glansiga leggings till ett överkomligt pris. Jag menar, jag vill gärna inte betala mer än 100:- egentligen (vilket jag vet att jag måste) eftersom jag kan hitta byxor för 200:- och i jämnförelse tror jag jeans håller längre.

Sen blir det hem och göra middag till Tobbe&Marie :)
Och efter det ska jag duscha och ordna inför helgen. Fick veta idag att jag måste med på kryssning med jobbet ^^,


Btw, kikade i några lådor i mitt gamla rum. Skulle ha tag i en hålslagare och gissa vad jag hittade!
2660:- Happyface! 660:- var studentpengar, så imorn ska jag leta efter ett par snygga uppläggningsfat god damn it!

Over and out! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0