Chokladbollsmästarn'!

Jajemen, that's right! Jag har precis bakat en massa smarriga chokladbollar. Var ju knappast igår man pysslade med sånt, men oj så goda de blev! :)

Idag är planen att kila upp på stan en sväng, sen ikväll blir det middag och mys med brudarna :*

La precis in lite bilder från kameran, hittade några från när jag precis kommit hem från Kreta!




Bild på mig i nya soffan från i lördags >.<

Anyway, har lite bilder från gårdagen! Rutan blev ju bytt till slut i alla fall! Happyface!
Vi hade en fågel i trapphuset så jag kunde inte gå ner och hämta tvätten, senare hörde jag att Arash var på väg upp så jag ropade åt honom att det var en fågel. Kunde ju glömma att han hörde nått, så när han kom upp hörs ett tjejskrik och sen slänger han sig in i lägenheten. Hahaha vilken mes ;)

Felix och Anna kom förbi sen, de släppte ut den stackarn ^^ Sen for vi ut till Marieberg en sväng innan de var tvugna att åka, jag och babe fortsatte shoppingen lite ;)



Gick såklart till Sweet Poison, mycket trevligt.


Köpte äntligen Negro mate tröjan jag kollat på så länge, måste dock sy om den lite ^^ Den gråa fick också följa med. Måste dock säga att jag är väldigt nöjd över underkläderna, 110:- för hela skiten! Älskar fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0