Bildbomb!

At first, varit ledig idag så blev en sjujäkla massa städande innan jag drog ner på stan. När jag kom ner i trapphuset satt det en lapp om att de stänger av vattnet imorgon...kl 8!! Och jag börjar inte förens 10.30 så hade absolut inga planer på att vara vaken då, men vad gör man ;O


Hittade min rosettring som varit borta länge, ramlade i huvudet på mig när jag slängde upp en väska på hatthyllan, vilken lycka!:D
Var på ett jättebra shoppinghumör när jag drog ner på stan, men fanns inget som föll mig i smaken tyvärr...förutom denna dubellringade skönhet!


Efter stan åkte jag ut och hämtade syster, sen plockade vi upp babe och for till Nora!


Syster plågades under nålen medans jag och A käkade gyrosrulle!:D haha

Eftersom jag har en fullspäckad helg från morgon till kväll alla dagarna så tänkte jag nu passa på att slänga upp en massa bilder från Stortorp open air och Subwaste spelning!:*







/:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0