Lördag

Har visst varit lite upptagen...

Jag har visst jobbat varje dag sen onsdag förra vecka, but I don't mind. Efter jobbet har jag bara legat totaldäckad, har inte alls mått särkilt bra.

Anywho, i onsdags när jag slutade tidigt åkte jag ut till Sweet Poison för att lämna en leverans med väskor ;)



Har fått en egen lite hörna där ute ;) Kom och köp nu då!
:D


Igår efter jobbet var jag tvungen att ta igen mig lite, för att sedan ta tag i städningen. För en gångs skull var Arash gullig och gjorde det mesta!




Senare kom SweetPoison "familjen" över och vi for till Maxi för att handla mat till kvällen.




Vi damer pysslade medans karlarna ordnade med mat och efterrätt :*
Vi högg inte in på efterrätten förens vid 00 ;D haha härlig kväll och natt !!


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0