Hörde på radion...

...imorse att det pratas om att man ska göra ett alkotest på alla som ska in på krogen.

Då kände jag lite; hur tänker de här?...

För det första tror jag att 90% (om inte mer) av alla som går ut vill gärna vara ganska apradar.
Och för det andra tvivlar jag på att det är den som är fullast som alltid ställer till med nå bråk eller liknande.
Det har nog i ganska många fall inte så mycket att göra med alkoholen, tror mest att det är hur vissa är som person...


Anywho, åkte som sagt ut till F&F imorse. Blev en tripp till sjukan, och på vägen hem tog vi en lite omväg och kikade lite.
Fick höra att farfar åkt fast för fortkörning 3 eller 4 gånger i sitt liv och alla var inom loppet av 14 dagar. Haha good job, det var visserligen säkert över 50 år sen nu. Haha lite rolig :)


Vi fick pannkakor när vi kom tillbaka, mumma :)


Fotade lite tåg innan jag for bort till Marieberg för att spendera pengar ;)




Fick med detta hem :*
När jag ändå var där ute drog jag en repa förbi Vronkisen och sen vidare till Mickan&Lisa, trevlans trevlans :D
Planerade lite inför helgen :)


Nu ska jag vila mig lite ^^,

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0