Kryssning, bildspecial ;)



Började fredagen med att sy om denna snygging från en stooor tisha till en snygg topp :*
Sen var det bara att rusa upp på stan och leka med Amanda :D


Blev shopping då med, vet inte om jag borde vara stolt över mig själv direkt. Kände att eftersom jag hittade lite pengar igår så fick man unna sig lite. Hihi. Var tvungen att stjärta Arash eftersom att han inte var överförtjust i mina brallor haha.


Svidade om till en av de nya blusarna sen var det bara att köra igång med maten!


Tobbe, Marie och Zacke kom över på en trevlig middag.


Zacke hade med sig en väldigt rolig present, den var inslagen som en blomma ^^



Detta var min fredag!

Lördag:

Dags för kryssning !!!


Avskedspuss :(


Kryssning!
Dag 1




"Alla ville bara supa!"
(8)



Kryssning!
Dag 2



Det hände mycket på denna kryssning, en blev kvar på Åland utan varken plånbok eller mobil. Och vi andra hade inte en aning och var jätteoroliga!:( Han lyckades i alla fall på något mirakel vis ta sig hem, bara några timmar efter oss.
Och två andra åkte inte ens med hem och inte hörde de av sig, men vi såg allt!..



Köpte med en present till min kära man, han blev så glad så. Den var riktigt god ska ni veta :*

Detta var slutet på min kryssning bildspecial ;)


Kommentarer
Postat av: Izzy

Hur gjorde du om tröjan? :)

2010-10-06 @ 22:15:03
URL: http://boppin-izzy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0