Stolt ägare till...

...ett rött Nintendo Wii! Oh yes!:D


 

 

Jobbat både igår och idag, därav lite dålig uppdatering.


Efter jobbet igår åkte jag direkt till kusin för att färga hennes hår.

6 förpackningar och massa mario spelade senare åkte jag hem vid 23.30 xD

 

Kan nog vara därför jag blev lite sugen på att köpa ett, när jag ändå var iväg gjorde de om mitt abonemang med :)

 

 

Haha just det, satt i kassan idag (som vanligt typ...) så var det en kund som tryckte in kortet rätt hårt flera gånger. Så hörde jag nått som knäppte till, då var det hans kort som gick av på mitten xD

Han satte in halvan iaf, eftersom chippet var funktionabelt. Då höll han inte på att få ut det för kortet hade blivit precis för kort. Haha mycket underhållande.


Anyway, efter att jag köpt spelet åkte vi ut till F&F, åkte förbi skylten som det står "ingenting" på. Ballt.
Senare åkte vi vidare till M&M, och nu är vi hemma.
Blir duschen sen massa spel!!!:D

 

Bilder får nog komma någon dag längre fram...

 

 

:*


Kommentarer
Postat av: Lina Nyberg

haha lycklig du ;D

2010-11-14 @ 20:43:42
URL: http://trailergirl.blogg.se/
Postat av: pernilla

oh, spelkväll nångång? ;)

2010-11-16 @ 10:11:00
Postat av: Åsna

Uhlalaa! Är det nån slags limited version?

Miso wants one :O

2010-11-23 @ 09:30:26
URL: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0