Måndag!

Well, lite psykbryt igår...kind of ^^
Ibland funderar jag på vem man har som egentligen ställer upp, vem man bara kan ringa...
Jag menar, på FB (ja, jag vet...not the real world) så har jag närmare 350 vänner...
Vilka av dem är egentligen på riktigt? Vilka skulle finnas där?
Många av dem är ju sådana man umgicks med förr så dom kanske inte räknas...

Anywho, så jäkla ensamt ibland alltså...ibland börjar jag undra vad det är jag gör fel?..
Äh, skit samma... :D Tror inte jag är ensam om att känna såhär...


Nu till något annat...bildbomb! Typ...



En bild från i lördags, härlig kväll hos M&M :*



Slö-dag igår, hamnade ute på landet en sväng. Hittade till min lycka en godispåse!
Dock försöker jag inbilla mig själv varje jäkla vecka att jag ska sluta med sådant, det går ju lite sådär...

Åkte till F&F en repa med, visade senaste tattoon för farfar ;) hihi :*



När jag kom hem på kvällen drog jag och Arash bort till Nobell och mötte upp Jens&Tobbe + några (för mig) randoms ^^ Det var en mysig kväll, pizza och grabbarna intog lite alkohol ;D


Till sist...En crappig första bild, ska dock ordna en bättre senare när det läkt. Håll till godo :)


Obs! Otroligt svullen arm och en nyvaken tjej >.<

Toodels :*


Kommentarer
Postat av: Guldponny (ellen)

Jag känner precis sådär! Åh jag hatar känslan, man känner sig ensamast i världen. Men Du får aldrigaldrig tänka att det är ditt fel! Det är andra som suger på att visa uppskattning :/

2010-11-09 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0