Juuul juuuul, härliga...

...juuuul ^^

Haha kanske inte än xD



Maria har julpyntat på jobbet, så fint så.

Massa snö idag, och gissa vem som hade sommarpuckarna på xD
That's right, me!

Just idag var ju min plan att åka ut till päronen för att byta, bra val av dag känner jag.
Äsch, men jag klarade mig.
Fick dock rött i varenda jävla korsning, gick sådär att komma iväg. Slirade lite lätt. Haha
Körde förbi två stycken olycksaliga bilar i dikeskanten. Kände hur nöjd jag var som undkom detta.
På vägen hem klurade jag på hur jag skulle skriva här och hur bra jag var.
Sen slog det mig, fan vad snopet om jag skulle hamna i diket när jag skulle svänga ner på våran väg.

Haha riktigt lurad jag skulle blivit då, men detta hände tack och lov inte !:D



Köpte med textilpennor och tushpennor från jobbet idag, finally... Spanat på de där ett tag nu. Haha






Surprise surprise när jag kom hem!
Wiho, trodde jag skulle få kämpa mig bort till ica i snöstormen...
Tack och lov slapp jag detta, thank you mr postman! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0