It's been a while...

...varit ganska fullt upp denna vecka.
Trots att jag varit ledig onsdag-torsdag :)

Vet knappt vad jag gjort, måndag & tisdag har vi nästan bara sovit efter jobbet xD Haha
Lite dåliga, dock mycket trötta!!!

I onsdags skjutsade jag farfar, senare åkte jag ut till landet och efter det blev det häng på caféet alldeles för långt in på natten ^^

Igår blev det shopping-dag med Marie!!!:D
Bilder kaaaan komma upp idag ;)
Blev även ett tyyp "natureproducts party", mycket trevligt :)
Även denna dagen blev det en sväng till caféet...


Ikväll blir det pepparkakshusbak, den ni ;)
Blir lugnt ikväll så jag är pigg och laddad inför morgondagens plåtning till SP's hemsida :D

Wiho, fullspäckad helg!
Blir även glöggmys imorn samt stor fest om det hinns med !



Nu är det snart dags att dra sig mot jobbet....

So long! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0