Helgen...


Efter plåtningen tänkte jag försöka mig på att limma ihop huset. Bara så att grejen var den att ingen sagt att man skulle smälta smör för att limma ihop allt.
Så ni kan ju gissa hur det gick xD

Så fick en snilleblixt och gjorde 5minurters kola istället, uj uj vilke grej! Blev toppen ju!
'
När Arash kom hem från jobbet åkte vi och plockade upp Mickan, sen Natta  & Robin och så for vi ut till Lisa&Danne på landet.
Var redan en del folk där, blev glögg, massa olika tilltugg och 8bitars!!!
Great evening! :*




Blev en lugn söndagsmorgon, Arash for till jobbet och jag passade på att göra mig lite i ordning...
Sen knallade jag upp på stan i snöstormen, mötte upp mammi och hennes vän.
Var ju julmarknad på slottet och allt :*



Så mysigt de lyckats gjort det i stan :)

Marie kom och mötte upp oss, hon och jag åkte vidare ut till Marieberg.


Lyckades visst få med mig lite grejjer hem :)
Fick iofs te't av min kära mor, riktigt gott faktiskt.

Sminkväskan hade Arash med sig hem till mig, kunde inte välja en av alla snygga själv.
Så då fick han lösa det ^^


Det var det, tror planen för idag är att ta med syrran till Marieberg och fortsätta med julklapps shoppingen :*

Kommentarer
Postat av: Åsnan

Åh, 8-bitars! Jag är så ledsen över att min inte fungerar längre :(



Du är så söt att jag dör lite!

2010-11-29 @ 17:58:45
URL: http://diaryofalways.blogg.se/
Postat av: fini

snygg du e då! :)

2010-12-01 @ 15:26:44
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0