Eldfest!

Lat och mysig dag idag :)
Jag var ledig, Arash slutade tidigt.
Åt mysig lunch och god efterrätt!

Senare for vi till landet en sväng...


Btw, vi fick hem massa nya skojjiga töjningar idag!:D


Vi är gulliga och matchar xD haha


Well, vi åkte med "tanterna" till Karslund för att kika på eldfesten, mysigt men jäklar vad kallt!


Kikade in på Tekniska Kvarnen en repa med, det var inte igår kan jag säga.
Det var skoj vill jag lova :D
Sen var det bara att bege sig ut i kylan igen ^^




Kollade på en mycket häftig eldshow!  Just här är det en som har på sig väldigt stora brinnande vingar och en annan blåser eld genom munnen...sådär...ja, ni vet.
Eftersom jag tog bilderna med min mobil så blev det vara ett eldklot, tyckte det såg ballt ut i alla fall :)






Efter fyrverkerierna flydde vi kylan mot en kopp kaffe och lite fika :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0