Damn me!


Jag kan alltså inte avstå shoppingen, haha.
Först blev det den gröna ringen för 29:- & hårklämmorna.

Sen råkade jag springa på nyckelringen (Haha det blev roligt som ett sammansatt ord >.<)
Hade lite ångest över den, men kände sen att jag "behövde" en sån ^^

Till sist när jag bestämt mig att absolut inte köpa nått mer så ropade hjärtringen på mig, den var så billig så den åkte med utan att jag tvekade ;D



Efter vi hängt på stan så tog jag för första gången bussen hem, Pernillas fel xD
Haha, jag har alltså inte åkt buss på ca 1½ år, ganska skrämmande ^^

Så nu kan jag alltså stolt berätta att jag åkt med en av de lila bussarna, det ni ;)


Hade en trevlig fikastund här hemma, awesome :*

Kommentarer
Postat av: Erika

Oh vad snygg hjärtringen var! Vart köpte du den? :)

2010-11-12 @ 12:44:01
URL: http://pepino.webblogg.se/
Postat av: mathy b

men fyfaaaan va snygg hjärtring!!!!!!!!!

2010-11-12 @ 13:19:07
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
Postat av: pernilla

hahaha toker... hjärta dig

2010-11-13 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0