Helt slut!

Åkte till farmor&farfar i förmiddags, hälsade på en sväng :) <3

Åkte sen till Bra&Begagnat, det kan ha varit det sjukaste jag varit med om!!!
Var där 5 minuter innan de öppnade och det var hur mycket kö som helst!
Säkert 50 meter åt 2 håll!

Och man tror ju att äldre folk ska visa lite änsyn och vara lite trevliga, så fan heller!
De trängs och buttas och jag vet inte vad.

Jag brukar akta mig lite, le och släppa förbi folk på sånna här ställen.
Va fan får man för det? Inte ens ett litet leende, ingenting...

Usch, blir så trött :(



Fyndade lite i alla fall! De hade ju 50% på allt! Yeei ^^



Fyndade kistan för en ynka hundralapp!

Sen som ni ser även en uuunderbaaar spegel, gammal kaffeburk, 2 st ramar och en lite glasskål.
Dessa fina saker gick på 85 kr!

Spegeln var det första jag såg, det är något speciellt med dem...
Har en liknande sen förut som jag fått av mormor.
Så är det någon som har en liknande så går det bra att skänka den till mig ;) haha


Just det!
De ringde från folktandvården förut och hade fått en avbokning imorgon...
Frågade vad det skulle på gå, till svar fick jag 660 spänn!
Rena rånet, det svider att bli "vuxen" :O


Nej vet ni vad, nu ska jag ladda inför kvällens kommande julbord!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0