Good job babe!

H a n  k l a r a d e  C - k o r t e t  i d a g  !  Mer om det senare >.<



Körde all in på ringar idag, lovely :*


Skjutsade ju farfar till sjukan idag, sen blev det en sväng på Coop.
Efter det var jag totalslut! Pew!

När han var inne hos doktorn kikade jag i någon vetenskapstidning (från 2006, vilket var en stor miss!)
Läste om en massa arkeologiska utgrävningar i Bulgarien, och jag tycker verklien att det är så sjukt spännande!
Kanske skulle vara nått att satsa på? Eller nån historiker...äh vad vet jag...



Bekymmer!
Framåt kvällen fick jag med mig Arash upp på stan för att se om ett par skor kommit in i rätt storlek, men icke!
Hur svårt ska det var att hitta ett par anständiga vinterskor?!
De jag hittade var lite åt conversehållet, fast högre, lite fodrade och helt anorlunda xD haha

Letade efter några andra nu när de inte fanns, men utan lycka!

Alla snygga vinterskor är kalla, och de som är varma är antingen fula eller så ser de jättelika ut!

"Uggs" är okej, har dock 2 liknande par och de känns så klumpiga. Jag känner mig tyvärr aldrig riktigt uppklädd i dem, vill kanske inte känna mig galauppklädd, men mer gåpåstanuppklädd.
Sånna skor vill jag hitta, till ett rimligt pris ofc.

Tips anyone? ;D



Åkte ut till landet en sväng för att hämta in Nylunds instrumentbräda...


Arash var tvungen att sabba mina unnderbara tofflor, visserligen har sulan hängt utanför i sisådär ett år kanske. But still!

Rotade fram morsans snojoggers, awesome!
Hon hade gärna matchande jacka och byxor till :D




Just det, Arash klarade det jah!
Los Trucaderos! :*
Grattis!:D

For till caféet, Alex hade bakat tårta dagen till ära! Haha gulligt :D
Jag kastade dock in handuken ganska tidigt, 23 tiden sisådär.
Grabbarna har visst planer halva natten framöver.
En annan behöver ju sin skönhetssömn ;)

Kommentarer
Postat av: ÅSNAN

Hatar vinterskor! Jag har kört vanliga converse hittills, men undra fan om man ska ta och leta fram sina gamla kängor.. huvva för det här!

2010-12-03 @ 02:03:23
URL: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0