Gårdagen började bra...


...med te och p3 ! Satt i kassan och städade när inga kunder villa komma fram ^^


Innan jag skulle gå hem blev det en massa action! :O
Haha letade igenom nån bil och grejjer, sen tror vi att de tog personens (eller om det kanske var någon annans) nycklar. Så de kunde minsann inte ta bilen någonstans xD

Samtidigt allt detta hände så var det nått weirdo som gick runt och låtsastittade på grejjer, sen så fort snuten åkte så går han mot utgången utan att köpa nått...
Halvvägs ute på parkeringen börjar han kuta!

Suspicious!


Blev landet en sväng efter jobbet, fixade lite med rummet och latade oss lite >.<
Kan ni gissa vad det blev sen?
Caféet xD
Marie hängde på oxå, trevligt :*
Slutade med att Adam skulle lära sig virka :D




Damn it!
Imorse vaknade jag vid kl 7 av mig själv :O
Satte igång att städa när Arash åkte, Pernilla skulle ju komma förbi och allt :)


Se så fint det blev >.<
Slog in lite julklappar och sen kom Pernilla hit!
Färgade håret på henne precis, blev nice!:D


Ringde även till Vårdcentralen idag, eller barnmorska, gynekolog eller vad det heter.
Fixade tid för att ta ut min p-stav!
Vilket blev imorn!:O
Så då blir det adjöss till den efter snart 3 år...

Fan känner mig lite vuxen att ha ringt själv sådär nu, inte tagit tag i att göra sånt förut ^^,

Hihi, ne nu blire stan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0