Wiho :)

Jarrå, Sthlm på fredag!

Men först...
Drog ju till Bra&Begagnat förut. Hittade ett par skor och några väskor, men köpte jag något?...
Icke!! Min kära man har fått mig att överväga köpen typ 1000 ggr, så får alltid världens skuldkänslor och det slutar med att det inte blir nått ;( Lika bra det kanske om jag nu är så osäker och inte kan bestämma mig ^^


Dog tillbaka till lägenheten och slöade aset innan vi pallade laga mat, eller han lagade jag diskade ^^, Fine by me  :)
Min babe är så himla bäst, han får mig alltid att smaka på massa mat jag hatar, men när han gör det så äre lovely. Lite underbar han är då :]

Talade med Marika förut oxå, hon hänger med mig till Sthlm på fredag. Finally! :)
Längtar längtar läääängtaaar :D

Imorn börjar dansen oxå :O
Kan inte vara med eftersom jag varit sjuk, lite surt men lika bra det så jag blir frisk nån gång då :)
Nu blir det nog att nörda ett tag till, sen tv och mys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0