Weeeell, bloggar om igår ^^

Jarrå, gjorde mig som sagt i ordning för en långprommenix ^^



Åkte bort till Lina och snodde med mig Balle ut ^^
Trevligt med lite sällskap i skogen :)
Såg värsta bröllopsparet och allt, aaaaw kände jag då :D



Knallade förbi stallet jag red i förr, saknade det faktiskt ;S
Aja, gick tillbaka till Lina efter nån timme.
Då blev det tv slöande och pizza :D Muuuuums ^^,
Sen såg vi att Malin, Thomas och Filippa kom hem från Turkland.
Knallade över dit och lämnade Balle, kollade på deras inköp och så :)

Sen begav jag mig hemåt eftersom att babe var på väg :D Happyface!


Tände massa ljus och grejjer, gjorde mig lite i ordning och så.
Sen kom babe äntligen hem!!
Jag fick 2 stoooora Toblerone!!<3
Älskar verkligen min Arash :) ♥
Drack lite vin och hade myskväll, massa kärlek!!


Får väl bli en update om idag med, mysmorgon<3
Jag gick och duschade och så medans babe gjorde i ordning frulle :)
Slöade en massa, åååh så skönt att han är hemma igen :]
Han fick tag i Tobbe till slut, men han hade klantat sig och tappat bort sina nycklar xD
Så Arash är och hämtar honom nu, så letar dom lite med tror jag.
Jag har precis sminkat mig, får se vad det blir sen, kanske kolla på en bil.
Blir nog handla lite med, sen ikväll åker vi nog till landet och lämnar bilen.
Mamma&pappa kommer ju snart hem :)

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0