Trafikfarlig tant !! xD hahaha

Jarrå, mkt riktigt så kom Tobbe tillbaka till slut ^^
Jag gjorde i ordning håret lite, sen var vi ready to go :)



Alla 3 knatar ner till bilen och styr oss mot Marieberg,
men kommer inte längre än till polishuset när vi möter detta!




Hahaha vilken jäkla kärring, kommer från korsningen vid Östra bangatan.
Glider lite lugnt i vänsterfilen, kommer på att hon ska svänga,
korsar heldraget och gasar iväg xD
Hahaha hur fel kan man göra ibland asså,
vad är det för folk xD hahaha

Weeeell, knallade på Ikea, sen blev det shopping på Willy's.
Drog sen vidare till Tobbe och började med maten :)
Var tvungen att åka och lämna bilen på landet.
Så babe tog med raggarzonen så åkte vi och lämnadde.
Fick lite presenter från Rom oxå :) hihi

Åkte tillbaka till Tobbe och käkade och glodde film :)
De skulle vidare ut till garaget så dom släppte av mig här hemma :)
hahaha just det, Tobbes liv är ju så himla underhållande xD haha
Ägda att jag hade rätt oxå, har varit en jäkla kul dag asså xD
Fast allt kan ju tolkas som om det är Arash fel eftersom han aldrig har igång mobilen.
Eller så är det Tobbes fel som inte sparade mitt nummer eller som bara är klantig xD hahahaha

Aja, här är bilder på mina presenter :D


Jeeeepp, it's the pope u guys ;)
Är nå spritgrej i stöveln så äre en tvål, det vita ^^

Sjukan imorn då, kl 14.00, måste påminna mig själv >.<

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0