STOCKHOLM :D

Nananananaaa, dags att dra till Sthlm, gick upp fan kl 5 ;O
Eller vaknade då, gick upp vid 5.30.
Då hade babe redan dragit, för han skulle till Kinnekulle ring och köra banbil ^^,

Detta var iaf min look of the day :D



Haha well, precis innan jag skulle knalla iväg och möta Marika på stan så gick dragkedjan på väskan sönder ;(
Så glömde jag min handsfree oxå, fail!..

Men det bästa var ändå Marika, på bussen början hon leta efter sitt kort, klart att hon inte hittar det och börjar dampa ;D
Gubben bredvid säger åt henne att ringa 118118 för att få numret till Pressbyrån, där hon shoppade innan vi skulle dra.
Haha klart att det var kvar där, BIG FAIL xD haha




Well, först  på bild är när vi precis kommit fram ^^
Knallade iväg till banken så hon kunde ta ut pengar, tog kort på  den höga saken på väg tillbaka ^^
Sen blev det en turist bild på oss på Marikas begäran.




Plattan och en kulig bild på alvedon cyklar ^^




Sen så vare dags för krubb, blev lasagne för min del :D
Hon tog wok, höll på att dö av den sötsura såsen, haha failen xD



Här är en bild när fontänen är igång + lite fint solljus :D
Fotade oss framför denna, helt bländade xD
Så en pose på plattan ^^



Haha, vi körde stenhårt på turiststilen idag! xD hahaha


Spanade lite på dom här åt babe, men köpte aldrig nån ;(

Visade de när jag kom hem, då hade han visst velat ha en ^^, Fail :)


På väg hem efter en trevlig dag i Sthlm :D

Min shopping, de gröna slevarna är till mami, under allt är en svart tröja smo kanske inte syns ^^
Den rosa godisasken var till babe :)
Han hade haft en toppen dag i KR, det var det enda han talade om, han blev aldrig tyst xD haha
Tände iaf nya ljuset och hade myskväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0