Skepp o' hoj ;)

Well, var ju ett tag sen här då.
Tvivlar på att nån ens märkt det, but still xD

Varit helt ensam nu då, iiiii...9 dagar nu ;O haha fail xD
Babe kommer iaf hem om 4 dagar or so ^^, mihi<3

Har egentligen haft massa att skriva här, men just nu så icke.
Får väl ett infall om nån timma eller så.

Vore ju iaf kul om nån kände för att sakna mig nån gång, eller bara känna att dom vill umgås.
Det händer nog knappast, men vore ju trevligt med lite omväxling.
Om nån liksom bara kände att jag var viktiga för dom och betydde nått.
Aja skitsamma.

Barbro var iaf här igår! Wiho :D
Haha kollade på massa fula bilder ända från 07, kanske får ett infall senare och slänger in nått från den gamla goda tiden ;) Mihi.

Nu blir det nog tv resten av kvällen, om 2 min så drar ju allt igång. Sen fortsätter det bara vara bra serier ;)
Var ju iofs sugen på att gå och köpa lite godis eller frukt, men njaa vetefan om det blir nå ^^,

Just det, fick ju massa studentbilder av min kusin för ett tag sen, så här kommer en av dom<3

Toodels   ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå jag saknar faktiskt dig!!!!! <3<3<3<3<3

2009-09-21 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0