Ont i fossingarna

Knallat runt i högklackisar på stan hela dan ;S Därav rubriken ^^

Gick upp och åt frulle med babe innan han skulle till skolan ^^

Sen kollade jag på några avsnitt med Simon&Thomas, kollade ju på Sveriges fulaste hem inatt xD hahaha lite bra :D (Y)


Aja, gjorde mig iaf i ordning vid tyyyyp 12, samtidigt som jag kollade på S&T xD haha så jäkla bra ärom ju :D
Well, vid 13.30 trampade jag iväg mot sjukan...




Dagens outfit, haha syns så himla mkt xD haha


Aja, gick väl bra på sjukan.
Värdena var mkt bättre, eftersom att jag börjat ta min medicin igen.
Ville ju gärna inte erkänna det för dom sist xD haha
Men nu så var allt bättre igen, hade ju inte tagit meducinen på hela sommarn ;) (6)

När jag var klar där fortsatte jag upp på stan, letade present till Amanda :) Mihi.
Hälsade på alla på Carlins oxå, har ju inte varit på stan på skeeeta länge xD
Aja, öööhm, shoppade lite grejjer oxå, får la bli bild på det senare I guess :)

Kom hem alldeles nyss och precis efter mig så kom min lilla babe hem :)
Ska nog äta snart, hoppas jag. Ska få honom att göra lite mat :D Maha
Kanske blir och kolla på bil sen ^^




GRATTIS AMANDA, HA EN SKETABRA DAG!!!


/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0