Fredag!

Gick upp sketagör tidigt, kl 5 alltså.
Drog till jobbet och så, slutade iaf vid 11.30 :D
Åkte och plockade upp Marika&Emelie så blev det shopping på Marieberg.
Finally nya skor! :D (a)



Haha just det, sen när jag hade lämnat av E&M så ringde babe, så pratade vi lite och så, de var iaf på väg till Åbo.
Anyway, han frågade vad jag hade köpt så sa jag åt honom att gissa. Han funderade lite och så, så hör man Martin i bakgrunden; SKOR!
Arash ba; skor? har du köpt ännu mera skor ?
Jag kunde verkligen höra  hans förtvilvan xD hahaha

Well, åkte hem och städade och gjorde mig i ordning iaf ^^,



När jag var klar drog jag mig bort till Marika, plockade med henne, Johanna, Becka & Emelie.
Drog till Maxi och systemet, blev lite shopping :)
Sen vidare hem till oss och hade mys :)


Hade mys med ost, vin, kex och vindruvor :)


Emelie&Johanna :)


Marika och så jag då, fick ingen bild på Becka ;(
Well, på bild är ju ett av mina underbart fina glas.
Ett av dem fick tyvärr sätta livet till eftersom Marika
var på krigsstigen ;O r.i.p. </3


Sen blev det promenix för att parta med Marikas jobbarkompisar.
Här är Johanna&jag på prommenixen ^^

Lalalaaa
Barbro&Barbro ;)  ♥

Dom vi hamnade hos skulle dra vidare till krogen efter en stund, då blev det lite splittring på oss.
Jag och Emelie knallade tillbaka till norr, jag drog iaf hem
Så blev en ganska tidig kväll, typ 00.30.
Fast det var rätt skönt efter att ha jobbat ;O
Annars vare en mkt kulig kväll :)

/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0