Första inlägget, omg ;)

Yes, precis som dom flesta av er andra där ute så föll även jag dit...till slut ^^
Är alltid så jäkla efter med allt, speciellt FB. Det var iaf inget vidare skoj så det spelar ingen roll :)
Fast saken är den, jag vettesjutton om jag är efter alltså, jag stretar emot som bara den.
Sen när folk tjatar tillräckligt mkt brukar jag ge med mig.


Anyway, idag blev det sjukan.
Skulle vara där kl 10.00, men kom lite tidigare så fick väga och mäta mig innan kl var 5 i.
Sen fick jag iaf vänta tills kl var 10.20 innan jag fick träffa doktorn.
Konstigt att det bara ska räcka för dom
att be om ursäkt, kommer vi för sent så blir det ett jäkla liv.
Men det är kanske så det ska va, vad vet jag ^^
Hade iaf fått högre puls igen, kaaaaaanske beror på att jag fuskade lite med min medication (a)
Får väl ta och styra upp det där nu ^^

Det var väl allt just nu då, tänkte bara lägga in lite fuling bilder från förut ;)




Kommentarer
Postat av: BLONDYS

finis-Moa! :)

2009-09-04 @ 00:06:57
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0