Fart och fläkt!

Vaknade väl vid 9, slöade som fan innan jag gick upp och sminkade mig.
Hem och skriva ut lite grejjer, sen vidare till farmor&farfar ♥
Åt lite där, sen skjutsade jag dem till sjukhuset, var där ett litet tag.
Efter det blev det Marieberg :)
Jag fixade lite och farmor hämtade ut nya fina brillor, jättefina :)
Åkte tillbaka hem till dem, åt lite, fick lite pengar för att jag körde runt på dom :)
(hela 500 spänn) happyface :D

Öhm, drog vidare hemåt efter ett tag, planerar att vila lite innan dansen >.<

De ringde från där jag jobbar genom, öhm aa. Får inte lönen förens nästa vecka ;S
Men ska iaf jobba imorn (:
Så måte fixa nått att käka tills dess ;O crap, aja det löser sig väl...

Ne, vila nu var det ^^

Slänger in en bild från förra sommarn när jag, Arash, pappa, farmor&farfar var uppe i sommarstugan i Norrland :D




/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0