Back home ^^,

Barbro hörde av sig förut, så trampade upp på stan för att möta henne :D
Gled runt och spanade grejjs, blev käk och så på stan<3
Massa prat och planer för fredag :)

Svängde förbi Stjärnan på vägen hem, shoppade lite frukost grejjer.
Blev även druvor och godis :)
Var dock inte så sugen på det när jag kom hem, eeeeftersom jag då åt på stan >.<
Får spara det till imorn kanske ^^,

Nu får det blir lite nostalgi bilder på mig och Barbro ;)
2 av bilderna (där jag är brun som en bajskotte ;]) är från den bästa dagen i mitt liv!
På kvällen vare party med Marika och brudarna.
Först förkrök hos Emelie, sen Klaras. Riktigt kul!
Sen så sov jag hos världens bästa snubbe, vilket var då vi blev tillsammans ♥
Underbar dag helt enkelt! :)




Hahaha, var tvungen att slänga med
några Norrköpingsbilder xD<3



/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0