Woooöooowöö öööh! ;D


Är jag inte snygg i nya tröjan så säg ;)
Allt gick ju kanon! Började med att plocka varor, så det var ju nemas problemas.
Sen fick jag vara med och kika i kassan i typ 50 min, sen satt jag i 10, gick väl...hm...sådär, ganska bra.
Åt en banan, och plockade lite varor innan jag fick sitta i kassan igen, då var jag kung!
Hell yeah! Mkt mkt mkt nöjd! Vet att det kanske inte är värsta grejjen, men det är det för mig iaf :)

Skulle sluta kl 14, men fick fortsättaa plocka varor i 1½timme, sen var jag tvungen att dra, höll på att svälta ihjäl ;(
Ska jobba imorn med, 14-18, fick ännu mera, så börjar typ 6-6.30 nån gång, sen hem några timmar, sen tillbaka då som sagt :)
Happyfacet på mig alltså :D

Nu lagar babe mat åt mig, får se om jag kan hjälpa till med något ^^
Senare blire dans :D

Toodels
/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0