Onsdag

Hallojsan! Tror fan att jag somnade vid typ 21 igår med ;S
Vaknade vid 2.45, kollade på mobilen och såg att min älskling hade ringt vid 23 typ.
Konstigt att jag inte vaknade av det iaf ;S
Lyckades somna om igen till slut, sen var det bara att kliva upp igen vid 5.

Tiden flög faktiskt förbi ganska fort idag på jobbet.
Himla skönt, alltid första timmen som är värst ;S

Teres, jag och Samira fick värsta ragget xD hahaha
Nån snubbe som sa att han var avundsjuk på Fredrik som fick jobba med så snygga tjejer.
Så stog han och berättade hur fina vi var, fräscha och allt xD
Han tyckte så mkt om rött oxå, vilket vi som sagt har på oss, han gillade inte blått. Fast svart gick bra xD Hahaha

Efter jobbet åkte jag och tog mammas bil, hämtade syrran, drog till a secret place och köpte ett bord ;)
Ska hämta det snart nån dag.
Sen blev det Marieberg, sen landet och droppa syrran, pratade med älskling i fonen i typ 1 timme, tvättade lite oxå.
Åkte in för att hämta mamma, men hon ville inte sluta än. Så jag bajkade till lägenheten ^^

Pratade lite mer med älsklingen, så ringde farmor med :D ♥

Blir landet när morsan slutat ^^

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0