Mensmonster :@

Fan jag är världens jävla dampunge ;S
Ena stunden glad, sen världens argaste, så har det fan vart hela dan ;S

Stackars min babe, hoppas verkligen att han står ut med mig nu.
Jag har inte varit eller haft det här på flera månader, så nu kommer väl allt damp på en gång ;S

Aja, han lagade som sagt mat till mig förut, sen kikade vi lite på Roast på Berns, ovanligt att jag somnade kanske ^^
Han åkte iaf precis till garaget med Tobbe, innan så skjutsade han mig till affärn så jag fick köpa godis.
Skulle nog egentligen gå till Marie, Tobbes brud, det hade alltså han och babe bestämt ^^
Men jag är så jäkla trött, grinig och cepe, så lika bra att jag käkar godis och kollar på Idol tills jag blir lite gladare.
Ska nog träffa alla 3 senare, trooor jag. Beror på hur sega dom blir där ute.

Alltså, visst det kan få va kallt ute, men regn oxå?!
Nån måtta får det väl ändå vara? Snö? Fan hellre det, då blir det iaf ljusare ute.
Klarar inte av den där jäkla fukten ;S
Fan, well well...ska sluta mensa nu då kanske. Men regnet förstör fan mitt partymode :(


Älskar älskar älskar dig!

/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0