Lååååång dag!

Vaknade när babe skulle till skolan och väntade mig en softardag hela dan, men icke!
Fick sms från jobbet vid 9.30, så 10.30 var jag där. Var då sagt att jag skulle jobba 6h, sen var det en där som blev sjuk och gick hem.
Så jag fick vara kvar tills stängning! ;O
Fick sitta i kassan alla alone! :O(Y) Gick fan bra!
Mkt folk där idag som jag kände oxå :D Hihi

Tkr verkligen
om mitt jobb, eller alla som jobbar där är så bra :)

Fick jobba imorn med, börjar 5.45 :O Great mate. Lär ju sova snart iaf.
Först blir det iaf dusch :)

Älsklingen var så snäll och hade gjort i ordning mat tills jag kom hem ;)

Just det!! När jag var liten var jag alltid borta hos grannen och red på deras hästar och så, men nu har jag inte sett dem på säkert 10 år.
Sen idag kommer det in en gubbe och frågar om nått, tyckte jag kände igen honom då...
Så frågar han iaf efter nått, sen säger han; Är det inte du?
Jag ba; jooo :)
Så började han prata massa :D Roligt :)
Skumt att han kände igen mig bara ^^

Fick massa beröm av Sigge idag med :D Great asså^^,

Budade hem värsta grejjen igår, bilder på det imorn. Alla andra bilder kommer oxå då :D
Dusch, mys och sen sova :)

Tooodels
/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0