Gårdagen


Grabbarna hittade hem till slut, då var kl efter 22 ;O
Så piratfesten vi skulle på hann vi ju inte till, de hann ju dra iväg till krogen.



Jag gjorde mig färdig iaf, om det nu skulle hända nått xD
Hade mina nya tighs på mig (Y)


Mkt nice, huh? Hihi, himla nöjd iaf ^^
Sen så bar det iväg en sväng med raggarzonen, kollade läget på mässan xD
Något dött >.< Haha




Till slut hamnade vi hemma hos Tobbe, de hade handlat med 3,5or.
Fast jag fick nån jäkla körsbärslikör, hade varit asbra om det inte smakade körsbär xD
Babe och jag fick även varsinn whiskey, eeeeew xD haha
Kollade iaf på Ronny&Ragge, tills alla 3 somnade xD




Sen vid 2.30 ringde Marie och väckte oss, då fick vi skjuts hem av Tobbe :D
/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0