Fullt ös!

Gick upp vid 5.30, så lite senare än vanligt :)
Pappa skjutsade mig till jobbet, började kl 7.
Teres och jag tjatade för ovanlighetens skull om imorn >.< haha det har vi gjort fan hela veckan xD
Plockade tamefan avgas idag, gick himlans bra ^^,

Pappa kom och hämtade mig vid 11 när jag slutade, köpte med mat, hämtade bordet från Navet.
Sen åkte vi vidare till farmor, hon och jag käkade :D
Satt där lite, hittade en hemlig låda, lägge in bild på den på söndag I guess ^^,
Aaaascoooool!!! :D

Sen så åkte pappa och jag till farfar, han hade det himlans bra ♥

Han älskar nog fan att vara på sjukan, går runt och filurar, frågar massa saker, sitter och klurar på hur allt funkar.
Så jäkla rolig :)

Efter det blev det en sväng förbi lägenheten för att hämta en maaassa kläder inför imorn, har inte bestämt mig vad jag ska ha än. Får ju inte glömma att nämna de säkert 7 par skor jag hämtade >.<

Drov vidare till landet sen, pappa och jag drog ut till garaget.
Skrapade bort lite färg, när vi gav upp det så stripeade jag en väska :)
Bild kommer senare på det med...

Gick in och käkade för ett litet tag sen, sen åkte m&p till Karlslund.
Då satte jag mig vid datorn med olja i håret :)
Fick låna syrrans ♥
För M&P's skärm får inte kontakt med datorn alla ggr ;S

Well, snart så ska jag kleta på ansiktsmask, blondera lite, ta bort nagellacket, duscha, måla naglarna och kika tv :D
Great night! :*

/♥

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

haha ja >.< :)

2009-10-30 @ 19:04:24
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0