Friday! (Y)

Fick ju som sagt börja med att plocka varor kl 6.30.
Skulle gått hem vid 10.30, men de tyckte det var onödigt eftersom jag började 14 igen, det tyckte jag med ^^
Så kept on jobba :D
Great mate verkligen :D
Plockade och satt i kassan om vart annat, de mesta strulen var faktiskt pga kunder så det så :)

Alla är så himla mysiga där, så himla roligt! :D
Haha fick rabattkuponger av Peter när jag skulle dra hem, så det blir väl att käka på Max inom den närmaste framtiden! :D(Y)

När jag slutat kom älsklingen och hämtade mig, åkte upp och mötte en snubbe på stan som jag vann en flamingo av på tradera då :D
Kanoners, ingen frakt, ännu mera great!!

Crap glömde! Vaknade imorse när klockan ringde, var jättepigg och allt var topp.
Gick ner till cykeln i tid och allt, tänkte försöka fixa cykeln, fick loss skiten på ena siden. Men fan inte på andra.
Hade inte direkt tid att leta rätt på en skruvjävlamejsel heller, så gick upp och ropade på babe, var sketagrinig, började fan nästan böla xD
Han skjutsade mig iaf, så då vare bra igen :D

Nu håller babe på att laga mat, jag ska snart göra mig i ordning. Sen blire Hällefors ^^, :)




/♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0