Dåligt morgon!

Hade kl på 4.30 ;S
Vaknade inatt vid 1 för att jag hade så ont i magen, iaf...somnade om.
Men imorse då, fyyyy faaan vad sur jag var när klockan ringde ;S
Aldrig varit så hemskt och svårt att gå upp.
Var verkligen sur.
Hatar att det är kolsvart ute, kallt som as, var frost på sadeln, så var jag grinig för att jag skulle cykla genom värsta våldtäcktstunnlarna ;S Och fan, allt var dåligt.

Kom iaf upp till slut genom att trösta mig med att jag slutade kl 9 och kunde dra hem och sova.
Haha hell no, fick jobba kvar till kl 15! :D Det var iofs bra.

Var så jäkla
död imorse, skulle lära mig städningen. Så när jag kom till jobbet skrattade Lasse och Fredrik åt mig ;S
Aja, jag är proffs på att städa nu iaf, livet blev lite bättre när jag piggnade till.
Då blev det en bra dag trotts allt, höll på och mobbade Fredrik lite, jag var ju inte ensam om det. Så det är roligt på jobbet :D Haha

Vi har typ möblerat om allt (nästan iaf, jävligt mkt. Säkert 15-20 pall).
Imorgon kommer iaf 36 pall med bara teknik och julklapps grejjer + vanliga leveransen på typ 8-12 pallar ^^
Lär ju få jobba längre imorn med. Blir nog att ta med lunch.

Gjorde ju inte
det idag heller, som vanligt eftersom jag inte ska jobba så länge. Fast det ändras ju alltid.
Tur att jag hittade en trisslott i måndags, ingen kom och letade efter den. Så jag fick lösa in den och fick 50 kr som gick till en sallad (Y) :D

Haha aja, ska
nog måla naglarna om en liten stund, nörda runt här, samt kolla på tv :D

Får se när
babe kommer hem, han skulle göra projektarbete med Martin ett tag xD höhö

Talk to you later ;)
/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0