Tired as hell!

Är så jäkla trött, fattar inte ;(
Tänkte lägga in massa bilder, men får la ta det imorn då när jag ändå inte har nått att göra ^^,

Well, kirrade ju det där imorse. Ska börja extra jobba på ett annat ställe på måndag-onsdag ;)
Hihi, and I'm not telling ;D

Efter det så åkte jag till jysk, köpte en matta och lite så, sen vidare för att köpa tyg ^^
Bilder kommer imorn.
Åkte vidare till farmor&farfar, var bara farfar hemma.
Satt och talade massa ♥
Sen kom farmor och faster hem :)
Efter det åkte jag och hämtade Arash sen blev det stan.

Han shoppade det han tjatat om hela helgen xD


EN IPHONE!
Tvivlar på att jag slipper tjatet om den nu med, men kan väl hoppas.
Käkade lite och så,  jag bytta kontaktgrej på en lampa, jag är så jävla bra :D

Funderar på att vila nu en sväng och sen hoppa in i duschen, eller tvärt om.
Vi får väl se :)

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0