Lite bättre humör!

Låg och såsade resten av dan hade en sån himlans huvudvärk ;(
Babe kom hem till slut så skulle vi dra oss mot landet.
Klart att alla lås var frysta på bi
len, ringer jag mamma för att se om hon åkt hem än.
Precis då får vi upp dörrarna, så sa jag att hon kunde ringa om hennes var frusna.
Så sitter vi och väntar på att bilen ska få upp värme, sen när vi åkte nån gata ringen morsan.
Haha fast precis då får hon upp dörrjäkeln xD

Aja, vi kom fram till landet till slut.
Leffe var och hälsade på :)
Kikade i tidningen lite, så check this out ;)


I lilla bubblan så är det ju då jag&babe, och över så är det Josef ^^,  
Sen så är det såklart jag och babe ♥

Knallade ut i garaget en sväng, kikade på fälgarna som pappa blästar och primeat.
Mkt bra :)


Nya däcken också :D (Y)


Arash och jag fick varsin choklakalender av mamma, jag fick en med prinsessor och han fick spindelmannen xD
Hade även fått hem ett gäng paket på posten (Y)
Kan inte lägga ut alla eftersom dom är julklappar och så, men här är lite ;)


10 pack ögonfransar och en söt termometer, samt kalendern ;)

Får väl slänga in en bild på tavlan med då, är inte helt säker på om den är klar.
Anyways ^^



/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0